Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    CM: Autotest OÜ: plaan laieneda tehnoülevaatuse turule

    Eesti turul uue teenusena pakub Autotest OÜ avarii teinud sõidukitele remondijärelevalve teenust.

    Sõidukite hindamise, kahjukäsitluse, ekspertiisi ning tüübikinnituseks vajalike sertifikaatide väljastamisega tegelev Autotest OÜ sai alguse 2010. aastal. Tänaseks on ettevõttest kasvanud Euroopa Liidu sertifikaatide väljastamisel turuliider, mõtteid on laieneda tehnoülevaatuste turule ning saada usaldusväärseks partneriks autovaldkonna ettevõtetele.

    Autotest OÜ juht Alo Ehasoo meenutab, kuidas 2010. aastal avanes võimalus võtta üle koostööleping Saksamaa juhtiva autode testimise-, ülevaatuse-, ekspertiisi- ja kahjukäsitlusettevõtte DEKRA Automobil GmbH-ga. Leping nägi tol hetkel ette kolmandatest riikidest toodud sõidukite ettevalmistamist Eestis registreerimiseks, tehes selleks vajalikke mõõtmisi ja/või ümberehitusi Euroopa nõuete kohaselt ja pakkudes sõiduki tüübikinnituseks vajalikku Euroopa Liidu sertifikaati nii sõiduautodele kui ka mootorratastele. Nähes selles lepingus ning tulevases koostööpartneris perspektiivikat ja jätkusuutlikku äri ning olles ise pikaajaliselt puutunud kokku sõidukite importimisega välisriikidest, saigi otsustatud luua ettevõte Autotest OÜ.Olles DEKRA Automobil GmbH ametlik koostööpartner Eestis, võimaldab see ettevõttel ära kasutada nende poolt aastatega ning suurte investeeringutega kogutud teadmistepagasit ja saada vajadusel nendelt tuge valdkondades, milles parasjagu puudust tuntakse. Sellised referentsid on suureks eeliseks konkurentide ees.„Oma valdkonnas uute töötajate värbamisel vaatame tulevikus kindlasti kõrghariduse omandanud autospetsialistide poole. Praktikakohti pakkudes oleme tõdenud, et Eestis koolitatakse tegelikult häid autoinsenere. Lisaks on meil alati hea võimalus saata oma töötajaid väga huvitavatele erialastele koolitustele Saksamaal, näiteks oleme käinud seal autode katselaboris, testimiste ringrajal, jälginud tipptasemel ülevaatuste tööd, teostanud EU nõetele vastavat müratesti ning löönud kaasa kasutatud sõidukite ekontrollimise teostamisel ning selle töö fikseerimisel,“ loetleb Ehasoo ja märgib, et näiteks Saksamaal peab ka harilikus tehnoülevaatuses töötav spetsialist omama kõrgharidust, mille saab kätte alles kuue aastaga.Igapäevaselt Eesti autoturul tegutsedes peab Ehasoo üheks suureks probleemiks inimeste arvamust, et avariiline sõiduk tähendab automaatselt sõidukõlbmatut autot. „Statistika kohaselt on iga üle kolme aasta vanune auto Eestis teinud pisema või suurema kõksu. Kas see tähendab siis, et need kõik peaks saatma romulasse ning uued soetama? Meie oleme arvamusel, et avariiliste autode remont ning taastamine sõltub ikka kvaliteedist ning püüdleme sinnapoole, et kui ekspert on remonditud sõiduki üle vaadanud ning kvaliteetseks hinnanud, pole mingit põhjust neid registrist kustutada või keelduda neile kasko- ja liisingupakkumisi tegemast. Soovime seda mõttemaailma muuta.“Autotest OÜ põhivaldkonnad on täna sertifikaatide väljastamine, sõidukite hindamine, ekspertiiside koostamine, kahjukäsitlus ning remondijärelevalve. Teenuseid osutatakse nii kindlustusseltsidele, liisingettevõtetele, autofirmadele kui ka eraisikutele ning seejuures tehakse tihedat koostööd erinevate erialaliitude ning maanteeametiga.Selle aasta alguses sõlmiti koostöölepingu Swedbanki varakindlustuse kahjukäsitluse osakonna endise juhataja Tiit Vihuliga, kes hoolitseb hetkel Autotest OÜ tegevuse arenduse eest. Tema abiga üritatakse teenuste ning koostööpartnerite hulka sel alal laiendada. „Euroopa Liidu sertifikaatide väljastamisel oleme turuliidrid ja visiooniks oleme seadnud jõuda lähitulevikus oluliseks eksperthinnangute andjaks Eesti turul maanteetranspordi alal,“ sõnab Ehasoo ja lisab, et sel aastal plaanitakse jõudsalt laieneda oma tegevusvaldkonnas ning saada usaldusväärseks partneriks kõigile autovaldkonna ettevõtetele.Lähiaastatel on Autotest OÜ-l kavatsus laieneda ka tehnoülevaatuse turule ja samuti ei välista nad kunagi Dekra Automobil GmbH tütarfima loomist Eestisse.www.autotest.ee
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.