Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mida on õppida m-kaubanduse liidrilt Hiinalt?
Hiina kaupmehed pakuvad klientidele soodustust, kui nad kasutavad maksmisel mobiilset rahakottiFoto: IGD
M-kaubandus kasvab maailmas kiiresti ning aastaks 2018 moodustab see pea 30% kogu veebimüügikäibest.
M-kaubanduse teenäitaja on Hiina, sest 2014. aasta kolmandas kvartalis oli Hiina panus 33,4% kogu maailma e-kaubandusest, selgub IGD ülevaatest.
Mida oleks Eesti kaupmeestel õppida Hiinalt? Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee, mis on need 5 mõtet koos näidetega, mida Hiina kaupmehed teevad, et kasvatada m-kaubanduse käivet.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.