Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas e-ajastul suurendada kaupluse külastatavust?
7 võimalust, kuidas meelitada rohkem kliente kauplustesseFoto: Raul Mee
Ameerika jaekaubandusekspert Francesca Nicasio kirjutab enda blogis, et ajal, kui e-kaubandus kasvab väga jõudsalt, on kõige olulisemaks saanud kliendi meelitamine kauplusse.
Üheks külastatavuse tõstmise võimaluseks on pakkuda kliendile veebist tellitud kaubale kauplusse järele minemist. See ainult ei suurenda kaupluse külastajate arvu, vaid võib suurendada ka müüki, sest peaaegu pooled nendest, kes toovad kauplusest tellitud kauba ära, on sealt veel midagi lisaks ostnud.