Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Infortar: oleme huvitatud tegutsevast lennufirmast

    Infortari tegevjuhi hinnangul on nemad huvitatud tegutsevast lennufirmastFoto: Andras Kralla

    Infortari tegevjuhi Jaan Tamme sõnul on ettevõte huvitatud toimivast lennufirmast, on see siis praegune Estonian Air või uus, mida riik looma hakkab.

    Helistades Ain Hanschmidti mobiilile vastab ta pika kutsumise peale ja suunab küsimused Jaan Tammele, kuna pole ise Eestis ja on hõivatud.
    Ain Hanschmidt andis mulle Teie numbri, et Teie oskate uue lennufirma teemal rääkida.
    Mis see konkreetne küsimus on? Kui te mõtlete eilse uudise kontekstis, siis on õige majandusministeeriumi esindaja käest küsida.
    Seda küll, kuid on ju teada, et Infortar on Estonian Airist huvitatud olnud. Kas te oleksite ka uuest lennufirmast huvitatud?
    Seda on raske öelda. Infortar on endiselt huvitatud Estonian Airist või siis oleme huvitatud tegutsevast lennufirmast ja praegu on tegutsev lennufirma Estonian Air. Kui tekib uus situatsioon, mille kohta ma ei oska midagi öelda, siis ametlik seiskoht on see, et lootus on ikka see, et Euroopa Komisjon aktsepteerib Estonian Airi restruktureerimisplaani. Kui see ei peaks nii minema, siis riigi poolt on mõistlik samm näha ette erinevaid stsenaariume ja valmistuda ka teiseks variandiks, et tagada Eestis lennufirma jätkamine. Ma toetan seda valitsuse plaani, kuigi siis tekib teistmoodi olukord, kui see praegu on.
    Uus firma, mis on kapitaliseeritud - riigil on selles kindlasti oma nägemus. Infortaril on strateegiline huvi kindlasti olemas, aga kas ja kuidas see formuleerub tehinguks, millisel ajajoonel ja millised on riigi huvid kaasata partnereid, keda kaasata ja milliste protseduuride alusel – see on uus situatsioon ja see eeldab uue olukorra hindamist ja uut äriplaani ja lähenemist.
    Te pole veel siis valmis mõelnud, mis saab siis kui… Hetkel toimuv annab mõista pigem, et valmistatakse negatiivset stsenaariumi ette.
    Selle kohta ma oma kommentaari küll ei anna, ei oska midagi öelda.
    Ma saan aru, et te pigem olete huvitatud ikkagi praegusest Estonian Airist kui uuest loodavast ettevõttest?
    Ei, nii ma seda mõtet küll ei püstitanud. Pigem oleme huvitatud toimivast lennufirmast.
    Olgu see siis praegune või uus loodav?
    Jah.
    Olete riigiga ka sel teemal juba rääkinud?
    Ei, Infortar ei ole riigiga ühenduses olnud sel teemal.
    Millised arengusuunad Infortaril veel lennuturul on?
    Seda ma praegu kommenteerida ei saa. Kuid selle Estonian Airi plaani käigus me oleme kaardistanud siin tsoonis tegutsevad lennufirmad ja enamikuga oleme ka kohtunud, vaadanud koostööpunktid üle. Pole ju mingi saladus, et kuu aega tagasi käisime leedukate juures vaatamas, oli konkreetne nägemus, kuidas võiks Air Lihtuanicuga tegutseda vastastikuse kasulikkuse alusel. Turg on lai ja elujõulise lennufirma ülesehitamine eeldab natuke rohkem väljavaatamist Eesti koduturult.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Netflix sai miljoneid kliente juurde, kuid aktsia langes ikka
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Voogedastusplatvorm Netflix üllatas Wall Streeti esimeses kvartalis miljonite uute klientidega, kuid aktsia taandus järelturul sellegipoolest.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Saksa majandus sai ootamatu tõuke
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Saksa majandus tõenäoliselt kasvas esimeses kvartalis, saades ootamatu tõuke tööstusest ja ehitusest, vahendab Reuters.
Venemaa tõmbab väed välja Mägi-Karabahhist
Venemaa viib Mägi-Karabahhist välja kõik oma väed ehk sisuliselt 2000 sõdurit, vahendab välismeedia.
Venemaa viib Mägi-Karabahhist välja kõik oma väed ehk sisuliselt 2000 sõdurit, vahendab välismeedia.