Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Coca-Cola reklaamis sai Krimmist Venemaa
Coca-Cola teatas, et Krimmi näitamine Venemaa osana oli Venemaa reklaamiagentuuri isetegevus.Foto: EPA
Aasta lõpul avaldas Coca-Cola Venemaal uusaastakaardi, millel kujutatud maakaardil oli Krimm Venemaa osa. Reklaam tekitas eriti suurt pahameelt Ukrainas.
Nüüd selgitas Coca-Cola peakontor, et Venemaa sotsiaalmeedias kiirelt levima hakanud tervituskaart Venemaa osaks märgitud Krimmiga on nende Moskva kontori isetegevus, vahendab Ukraina telekanal TSN.
Coca-Cola Venemaa esindus selgitas, et kasutas kampaanias stiliseeritud Venemaa kaarti. „Agentuur, kes kaarti töötles, tegi kaardile hiljem muudatusi ilma neid meiega kooskõlastamata ja luba küsimata,“ sai Ukraina telekanal kirjaliku selgituse.
Coca-Cola peakontor Ühendriikide Georgia osariigis Atlantas kinnitab, et ei kaitse kellegi poliitilisi huve, palus vabandust vastuolulise reklaami pärast ning eemaldas selle kompanii lehelt.
Venemaa annekteeris Krimmi 2014. aasta märtsis ning see on üks peapõhjusi, miks paljud riigid on Venemaa vastu sanktsioonid kehtestanud.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.