Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EASi turundusjuht: me ei otsi mingit märki!
Piret ReinsonFoto: Postimees/Scanpix
“Me ei otsi mingit märki!” ütleb EASi turundusjuht Piret Reinson silmanähtavalt ärritudes, kui temaga vestledes mainida fraasi "Eesti märgi otsingud."
Reinson kutsus kokku töögrupi nimega “Eesti disainimeeskond” (EDM), mille eesmärk on luua Eesti turundamiseks vajalik “tööriistakast”, kirjutab
Bestmarketing.eeKahjuks tekkisid ka selle algatuse puhul kommunikatsioonihäired. Kõigepealt – mida disainimeeskond siis teeb? Tegelikult on kaasatud ka tekstikirjutajad ja PR-eksperdid, aga väljapoole jääb ikkagi mulje, et EDM joonistab logosid, selgitas Reinson. Häda on selles, et sõna “disain” mõistetakse erinevalt. Avalikkus seostab sellega graafilist disaini. Disainerid ise seletavad selle sõna abil kogu maailma (näiteks linnast maale kolimine on “elu disain”).
Teiseks möönab Piret Reinson ka ise, et tööriistakastis saab muude riistade hulgas ikkagi olema ka mingil kujul Eesti märk või logo.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.