Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tombergi vallandamisel mitu põhjust
Peter Kentie lõi kontseptsiooni ESTonishing, sõnamäng liidab Estonia ja astonishing (üllatav). EAS oli eelnevalt Eesti märgi uuendamisega läbikukkunud.Foto: Martin Lazarev
Tombergi vallandamise otsus ei sündinud ainult OÜ Ermamaa skandaali tõttu.
Tombergi vallandamise põhjused on läbikukkunud suurinvestori meede, OÜ Ermamaa skandaal, Eesti brändi ebaõnnestunud uuendamine, välisinvesteeringute keskuse kehv töökorraldus, minister Liisa Oviiri soovitud ettevõtlusagentuuri ebapiisav juurutamine ja e-Estonia Showroomi soov mitte kuuluda EASi koosseisu, kirjutab Postimees.
Näiteks suurinvestori meetme väljatöötamisel selgus, et portfell on tühi ja potentsiaalsed võimalused on vaid olemasolevate laiendused. Või Eesti brändiuuenduse projekti maksumus oli 200 000 eurot, millest 30 000 oli kavandatud märgi leidmisele - nii suur summa kulutati tulemust saamata.