Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Raivo Hein: Raasuke kipub vägisi liikuma

    Ettevõtja ja LHV Groupi nõukogu liikme Raivo Heina hinnangul on Erkki Raasuke ehitaja-tüüpi juht ja teda väga kinni hoida ei saa.

    Raivo Heina sõnul on Erkki Raasuke ülesehtaja-tüüpi juht, keda LHV nõukogu heal meelel tegelikult ei tahaks ära lasta. “Ega me võib-olla ei lasekski teda ise ära, aga ta kipub vägisi liikuma. Ja ega me ei tahakski teda takistada tegelikult, sest ta on oma olemuselt ikkagi ülesehitaja,” ütles Hein.
    “Ta on oma töö pangas selles valdkonnas suurest teinud. Kui ta tuli, siis me olime 10 miljonit kahjumis, ja kui ta läheb, oleme 20 miljoniga kasumis. Ta ise tunneb ka võib-olla, et ei saa käsi õliseks teha. Tal on rohkem administratiivne roll, aga tal on vaja tegutseda,” rääkis Hein. Raasuke ei taha tema sõnul mõelda ainult strateegiaid. “Nii nagu aednik tunneb, et on vaja sõrmed mulla sisse pista,” lisas Hein.
    Tavaliselt on pangajuhtidel pärast ametist lahkumist konkurentsipiirang, et ei saaks kohe samas valdkonnas konkurendi juures tööle asuda. Raasukese peal seda ei rakendatud, mistõttu ta saab juba uuel aastal alustada loodavas DNB-Nordea ühendpangas. Heina hinnangul oleks suuromanikud selle nõude pannud, kui selleks oleks olnud alust. “Kui seda nõuet pole pandud, siis eks see on läbi mõeldud. Teades Erkkit, kes on äärmiselt aus inimene, siis ma isiklikult küll ei kardaks, et ta hakkaks uues pangas mingeid siseteadmisi ära kasutama,” lausus Hein.
    Raasukese mantlipärjaks LHVs peetakse Madis Toomsalu. Kui Raasukest teadsid kõik, siis Toomsalu on tundmatu. Heina sõnul nõukogu alles koguneb sel teemal otsust langetama ja allkirju panema. “Nõukogule pandi ta kandidaadina ette ja nõukogu asub seda otsustama. Nii kaua kui allkirju ja otsust ei ole, ei saa öelda, et ta on selle koha peal,” selgitas Hein.
    Hein pole Toomsaluga veel kohtunud, kuid juba homme avaneb tal see võimalus. “Käies nõukogu koosolekutel, me ei puutu kontoripoolega väga kokku. Temaga oleme mõned korrad koosolekul koos olnud, kus ta on ettekandeid teinud, aga rohkem mtte,” rääkis Hein. Ta ei soovinud kommenteerida, kas lisaks Toomsalule on nõukogul arutluse all veel teisigi kandidaate.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.