Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lamborghini andis kiusatusele järele

    Lamborghini Uruse kontseptsioon antid välja juba viie aasta eestFoto: epa

    Lamborgini ei suutnud vastu panna linnamaasturimaaniale ning tuli välja Lamborghini Urusega.

    Tõsi, Genfi autonäitusel avaldas autotootja 470kilovatise võimsusega Huracan Performante. Auto kiirendab nullist sajani vähem kui kolme sekundiga ning auto tippkiiruseks on märgitud 320 kilomeetrit tunnis. Sarnaselt teiste Lamborghinidega on ka sel neljarattalisel kaks istet ning salongis nõnda vähe ruumi, et sinna mahuks parima tahtmise korral vaid üks väike poekott.
    See-eest õige pea tootmisse minev Lamborghini Urus mahutab väikse poekoti ja veel enamgi. Uruse kontseptsioon avaldati tegelikult juba viie aasta eest, ent toona jäi asi seisma ning nüüd, mil inimesi on tabanud linnamaasturite hullustus, pole paremat aega ettevõttel vanalt ideelt tolm maha pühkida. Tegu on CNNi andmeil kõige praktilisema Lamborghiniga, mis eales välja antud, samuti on tegu hübriidautoga, mis on teiste Lamborghinidega võrreldes taas uudne.
    Urus pole Lamborghini jaoks siiski esimene SUV. 1980. aastate lõpus tuli autotootja välja millegi sarnasega, ent toona oli neljarattaline mõeldud pigem militaarkasutuseks ega osutunud lõppkokkuvõttes kuigi populaarseks. Toodeti vaid 330 isendit.
    Lamborghini juht Stefano Domenicali ütles CNNile Genfi autonäitusel antud intervjuus, et kuna linnamaasturid on nõnda populaarsed, tahab oma sõna sinna sekka öelda ka Lamborghini.
    Teised teevad ka
    Luksuslikud linnamaasturid pole teab, mis uudis. Mercedes on lubanud näiteks välja tulla maailma kõige kallima ja edevama linnamaasturiga, mille hind jääb poole miljoni dollari juurde. Nagu ka Lamborghini, kuulub Volkswagen Groupile ka Bentley, mille toodetud Bentayga on juba ülimalt peen auto. See-eest Lamborghini põline konkurent Ferrari on suisa vandunud, et nemad SUViga välja ei tule.
    Lamborghini on oma SUVile pannud suured ootused. Ettevõte ennustab, et Urus müüb üle nii Aventadori kui Huracani. Selleks, et võimsaks tellimuste arvuks ette valmistada, laseb ettevõte oma Itaalia tehast koguni laiendada.
    Kõige selle juures tasub siiski arvestada, et Lamborghini jaoks on edukad müüginumbrid veidi teised kui näiteks Volkswageni brändi jaoks. Lamborghini läbi aegade võimsaim müüginumber ühes aastas on 3500 sõidukit. See on vaid 0,03% kõigist autodest, mida Volkswagen Group tol aastal müüs. Urusega loodab ettevõte mõistagi seda numbrit ületada ning prognoosib, et 2019. aastal jõuavad aastased müüginumbrid 7000 autoni.
    Kõige selle juures märkis Domenicali, et tähtis on, et Lamborghini jääks oma liistude juurde. See tähendab, et tegu on siiski kalleid ja võimsaid sportautosid tootva ettevõttega. See, et ettevõte SUViga välja tuleb, ei muuda ettevõtte strateegiat ega olemust kuidagi.
  • Hetkel kuum
Andrus Hiiepuu: kustkohast tulevad ja kuhu kaovad eesmärgid?
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Ettevõtte üldiste sihtide seadmise kõrval kiputakse ära unustama, et absoluutselt iga inimese panus organisatsioonis peab olema samuti eesmärgistatud, kirjutab Elisa Eesti tegevjuht Andrus Hiiepuu.
Balti turgudel oli taas punane päev
Kesknädala tõus Balti aktsiaturgudel jäi üürikeseks – neljapäeval jätkasid kõigi kolme Balti börsi indeksid langust, vedades miinusesse ka koondindeksi.
Kesknädala tõus Balti aktsiaturgudel jäi üürikeseks – neljapäeval jätkasid kõigi kolme Balti börsi indeksid langust, vedades miinusesse ka koondindeksi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
LHV tippjuht lahkub ametist
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
LHV Groupi nõukogu kutsub ametist tagasi juhatuse liikme, riskijuhi Martti Singi. Ühtlasi lahkub Singi samas ajaraamis ka LHV Panga juhatuse liikme ja riskijuhi kohalt.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Volkswagen Golf 50: kuidas Põrnika järeltulijast kujunes hea auto mõõdupuu
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Märtsi lõpus möödus pool sajandit päevast, mil algas Volkswagen Golfi tootmine. Ikoonilise Põrnika järeltulijast sai ettevõtte jaoks veelgi olulisem mudel.
Balticconnector läheb uuel nädalal taas tööle
Tegevused Balticconnectori kasutuselevõtuks on edenenud plaanipäraselt ning mere- ja maismaaosa taasühendamise tööd Eestis ja Soomes viidi lõpule edukalt, selgub pressiteatest.
Tegevused Balticconnectori kasutuselevõtuks on edenenud plaanipäraselt ning mere- ja maismaaosa taasühendamise tööd Eestis ja Soomes viidi lõpule edukalt, selgub pressiteatest.
Viljar Arakas ja Robert Kitt said eelarvenõukokku
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.
Eesti Panga nõukogu nimetas teisipäeval toimunud istungil ametisse Eesti eelarvenõukogu uue koosseisu, mis alustab tööd mai keskpaigas.