Eelmise aasta parimad turundajad

20. märts 2017, 09:58
Aasta Turundustegu 2016 þürii esimees Piret Reinson õnnitlemas Kalevi tootegrupi juhti Jane Õunastet. Paremal: Keiro Vantsi reklaamiagentuurist Age McCann.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170320/NEWS/170329993/AR/0/AR-170329993.jpg

Reedel kuulutati Kuldmuna ­galal välja aasta parimad turundus- ja meediateod.

Aasta turundustegu 2016 grand prix läks šokolaadi Nurr relansseerimise eest Kalevile ja reklaamiagentuurile Age McCann. Pakendi tegi uuele “Nurrile” KOOR. Age McCann pälvis Kuldmunal ka aasta digiagentuuri tiitli. Aasta reklaamiagentuuriks kuulutati Optimist.

 

Aasta turundusteo finaali jõudsid Eesti parima juutuuberi konkurss (esitaja Swedbank), Largo mahlasarja Muhe lansseerimine (esitaja Kontuur Leo Burnett), Telia “Pane küla elama” (esitaja Telia) ja Elroni creative-PR-kampaania “Lehvita Tiiule!” (esitaja Optimist).

Aasta turundusteo avaliku sektori kategooria võit läks ­Sepa jalgpallikeskuse ehitamise kampaania eest loovagentuurile Neway. Eriauhind Personal quEST Award läks kampaania Just Estonishing eest ­Peter Kentiele.

Aasta meediategu 2016 grand prix võitis meediaagentuur CMSPHD Tinderis tehtud kampaania eest “Mike ja Dave otsivad pulmakaaslasi”. Töö oli ühtlasi ka innovaatilise meediakasutuse kategooria võitja.

Aasta meediategu 2016 kategooria brand activation võitja on Battery kampaaniaga Meediaagentuur OMD.

Aasta meediategu 2016 efektiivse meediakasutuse (ROI) kategoorias oli kaks võitjat: Balbiino Vanilla Ninja jäätis (Inspired Universal McCann) ja “Statoil, 25 aastat Eestis” (Media-Broker). Aasta meediategu 2016 uuringutel põhineva kategooria võitja on Tallinna Kaubamaja e-pood (meediaagentuur Inspired Universal McCann).

Konkursside korraldaja on Best Marketing/Äripäev AS. Loe parimatest täpsemalt ja vaata fotogaleriid autastustamisest www.bestmarketing.ee

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
20. March 2017, 09:58
Otsi:

Ava täpsem otsing