Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Skeleton avab kolmapäeval Saksamaa tehase

    Energiasalvesteid tootev Skeleton Technologies avab sel kolmapäeval Saksamaal Dresdeni lähistel tehase, mille nimel on firma tööd teinud juba aastaid.

    Tehase pidulik avamine toimub 29. märtsil ning Eestit esindab tseremoonial muuhulgas ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo.
    Tehas tuleb 30 kilomeetri kaugusele Dresdenist ning Eesti firmaga samas hoones asub ka Daimleri energiasalvestite divisjon. Tootmisparameetrite paika saamiseks on Skeleton teinud tööd üle kolme aasta, rääkis Skeletoni asutaja Taavi Madiberk mullu sügisel Äripäevale.
    Ta rääkis ka, et aastaks 2020 sihib Skeleton 150 miljoni euro suurust käivet. Tootmisvõimsuse poolest on Saksamaal avatava tehase võimekus ligikaudu 60 miljonit eurot käivet aastas.
    Dresdeni lähistele Großröhrsdorfi otsustas salvestitootja tehase Madiberki sõnul rajada kolmel põhjusel. "Esiteks, Saksamaa turg moodustab maailmaturust pea neljandiku ning hetkel pole seal kohalikku tootjat. Paljude ettevõtete jaoks on väga oluline logistiline lähedus ning kohalik inseneritugi," ütles ta sügisel.
    "Teine faktor on väga hea kvalifitseeritud tööjõu kättesaadavus. Kolmas aspekt seisneb finantseerimistingimustes. Appi tuli meile Saxonian Development Bank, kes pani projektile õla alla," märkis Skeletoni kaasasutaja septembris.
    Veebruaris allkirjastas Skeleton Technologies Euroopa Investeerimispangaga laenulepingu 15 miljonile eurole, kusjuures lepingul on garantii niinimetatud Junckeri fondilt.
    Allkirjastamistseremoonia järel rääkis Madiberk, et EIB laenu toel on Euroopa juhtiva superkondensaatorite tootja eesmärk jõuda väärtusahelas järgmisele tasemele – saada komponenditootjast täislahenduse pakkujaks. Teiseks vajas firma aga laenu tootmise laiendamiseks nii Eestis Viimsis, kus tehas valmis mullu, kui ka Saksamaal.
  • Hetkel kuum
Artur Praun: ettevõtted hakkavad varem või hiljem omaenda digiprügisse uppuma
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Balti börsiindeks alustas nädalat tõusuga
Eesti ja Leedu aktsiaist koosnev koondindeks Baltic Benchmark tõusis uue nädala esimesel kauplemispäeval 0,21%.
Eesti ja Leedu aktsiaist koosnev koondindeks Baltic Benchmark tõusis uue nädala esimesel kauplemispäeval 0,21%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Valmistoidutootja tuli kahjumist välja
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.