Maksuamet näitab pehmemat poolt

15. mai 2017, 00:01
Kontroll ei kao kuhugi, rõhutab maksu- ja tolliameti kontrolliosakonna juht Jaanus Värk.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170515/NEWS/170519836/AR/0/jaanus-värk,-maksuamet.jpg

Maksu- ja tolliameti uue strateegia järgi algab suhtlus sõbralikust telefonikõnest ning probleemide korral saab ettevõtja ise enda maksuasjad korda ajada.

"Iidamast-aadamast oli ju teada meie negatiivne maine avalikkuse silmis ja et meisse ei suhtutud väga hästi – maksumaksjate ja meie vahele oli piir tõmmatud. Leidsime, et selle piiri muutmiseks on vaja avatud suhtlust maksumaksjaga, et nad meid ei kardaks," ütles maksu- ja tolliameti kontrolliosakonna juhataja Jaanus Värk.

Kui vanasti algas maksuameti kontroll karmi käsuga andmed ja dokumendid esitada, siis nüüd on esimene samm viisakas telefonivestlus, kus amet palub selgitusi või juhib tähelepanu võimalikele vigadele. Kui maksumaksjal on soov ja tahe asi ise korda teha, pole kontrollima ja maksuotsust välja kirjutama minna vajagi.

"Ettevõtted usaldavad MTAd iga aastaga üha rohkem, sest nad ei näe ametis vaenlast, vaid pigem partnerit," ütles kaubandus-tööstuskoja peadirektor Mait Palts.

Sinu tellimus on lõppenud.

Loe Äripäeva tutvumishinnaga 1 euro nädalas

Äripäeva proovitellijana saate ligipääsu ainult tellijatele mõeldud sisule.
Teile on kättesaadavad kõik Äripäeva lukus lood, TOP'id, börsiuudised ja Investor Toomase nõuanded.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
14. May 2017, 14:52
Otsi:

Ava täpsem otsing