Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nokia on endiselt Soome kalleim bränd
Telekommunikatsioonifirma Nokia on jätkuvalt Soome kõige kallim bränd, selgub Briti analüütikafirma Brand Finance analüüsist.
Brand Finance hindab Nokia identiteeti praegu 4,4 miljardile eurole, samas veel aasta tagasi hinnati seda 2,8 miljardile eurole, vahendas Yle.
Soome kalleimad brändidFoto: Brand Finance
Omaaegsest särast on Nokia aga veel kaugel: 2008. aastal oli Nokia bränd väärt 22,5 miljardit eurot, mis tagas ettevõttele maailma kalleimate brändide nimekirjas kümnenda koha.
Soome ettevõtete brändireitingus on Nokia järel teisel kohal liftitootja Kone, mille väärtust hinnatakse 1,5 miljardile eurole, kolmas aga kaubanduskontsern Kesko. Tänavuses reitingus kukkus enim Valio, kelle bränd on väärtuses kaotanud aastaga neljandiku.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.