Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaamifirmal üle miljoniline kasum
Eurod rahalugemise masinasFoto: Scanpix/Reuters
Reklaamifirma Dextrous Marketing kahekordistas müügitulu ning teenis üle miljoni euro kasumit.
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et reklaamiagentuuri Dextrous Marketing OÜ müügitulu kasvas 2016. aastal 122 protsenti, 3,75 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga). Ärikasum suurenes seejuures 700 240 euro võrra, 1,14 miljoni euroni.
Ettevõttes töötas 2016. aastal keskmiselt üks inimene. Võrreldes 2015. aastaga see näitaja ei muutunud. Töötaja keskmine brutotasu langes 0,2 protsenti, 795,2 euroni kuus.
Vaata Infopangast:
Dextrous Marketing OÜ
Ettevõtte põhitegevusalaks on tulemuslike reklaamiteenuste müük Internetis. Tegevuse mudel kujutab endast seda, et kliendid maksavad ainult reklaami tulemuste eest, mitte traditsioonilise reklaami avaldamise eest, kirjutab ettevõte oma aruandes.
„2016. aastal oldi kõige enam keskendunud koostööle edukamate koostööpartneritega ning koos nendega reklaamikampaaniate skaleerimisele. Aruandeaasta oli stabiilne, peamiselt heade püsivate koostöösuhete tõttu klientidega,“ kirjutas juhatus tegevusaruandes.
Ettevõtte ainuomanik on Mikko Juhani Yrjänä. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal ta firmast dividende ei võtnud. Aruandes tehti ettepanek maksta 2017. aastal eelmise aasta eest välja 70 000 eurot dividende.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.