Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Coop Pank esitles kaubamärki
Coop Panga kaardid.Foto: Coop
Sügisel Krediidipanga asemel turule tulev Coop Pank avalikustas oma kaubamärgi ja visuaalse identiteedi ning ühtse väljanägemise saavad ka kõik Eestimaal asuvad 12 Krediidipanga kontorit.
Uuel pangal on plaan avada ka uusi esindusi ning teha lihtsamad pangateenused kättesaadavaks enam kui 350 Coopi kaupluses. Narvas, Pärnus, Viljandis, Kuressaares ja Lasnamäel kolivad Coop Panga esindused lähima Coopi kauplusega ühe katuse alla, teatas ettevõte.
Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink lausus, et uus kaubamärk rõhutab Coop Panga kuulumist samasse gruppi Coopi jaekauplustega. „Panga strateegia on ehitatud panganduse ja kaubanduse integreeritusele ja sellest tekkivale sünergiale,” lausus Rink.
Coop Pank investeerib uue kaubamärgi kasutusele võtmisesse, pangakontorite renoveerimisse ja uute esinduste avamisse kokku ligikaudu 1,5 miljonit eurot.
Eesti ainsa ühistulise jaekaubandusgrupi Coop Eesti müügivõrgustikku kuulub üle 350 kaupluse, grupp ostis jaanuaris varem Moskva Pangale kuulunud enamusosaluse AS Eesti Krediidipangas. 19 ühistust koosneval Coop Eestil on umbes 80 000 eraisikust omanikku ja ligi 600 000 püsiklienti.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.