Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas Tallinna Kaubamaja kosib Amservi?

    Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul PuuseppFoto: Andres Haabu

    Äripäeva allika sõnul on börsifirma Tallinna Kaubamaja tõsiselt huvitatud automüüja Amservi äride ostmisest, kumbki võimalikest osapooltest seda infot ei kinnita.

    Anonüümsust palunud allikas märkis, et kui esialgu oli plaanitud käed lüüa juba oktoobris, siis praegu on tehinguaega edasi lükatud.
    Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp ütles küsimusele Amservi ostmise kohta, et kõiki spekulatsioone ja kuulujutte ei saa nad kommenteerida.
    Öelge siis, et see info on jama? "Ei, see on suunatud küsimus," jättis Puusepp vastusega otsad lahtiseks.
    Amserv Grupi juhatuse esimehe ja ühe omaniku Raivo Küti sõnul praegu küll ei ole Tallinna Kaubamaja Amserv Grupi ärisid ostmas.
    Kas sel teemal läbirääkimisi peetakse? „Läbirääkimisi on paljude inimestega igasugustes asjades, aga praegu küll ei ole midagi,“ sõnas Kütt.
    Meil oleva info järgi on tehing kohe-kohe lukku minemas? „See kindlasti ei vasta tõele,“ vastas Kütt.
    Ka paari tuntud Eesti automüügifirma juhti tunnistavad, et ei ole midagi kuulnud Tallinna Kaubamaja huvist Amservi vastu. Kuid siin võib põhjuseks olla, et selliseid läbirääkimisi peetakse ja otsuseid tehaksegi väikeses ringis. Eriti kui üheks osapooleks on börsifirma, kellele rakenduvad üsna karmid reeglid tehingute avalikustamisel.
    Läbirääkimised võimalike investoritega
    Mullu 126 miljoni euro suuruse müügituluga Amserv Grupi käibekapital oli eelmise aasta lõpu seisuga 3,42 miljoni euroga negatiivne. Majandusaasta aruandes märgitakse, et negatiivse käibekapitali likvideerimiseks on ettevõtte juhtkond alustanud läbirääkimisi võimalike investoritega omakapitali suurendamiseks.
    Hiljuti jagunes Amserv Grupi omaaktsiaid hoidev R.R. Varad OÜ, andes osa ettevõtte varast üle jagunemise käigus asutatud sarnase nimega R.R. Varad II OÜ-le. Uuele firmale läksid üle kõik Amserv Grupi omaaktsiad ning rida nõudeid teiste ettevõtete vastu.
    Amserv Grupi aktsionärid on võrdselt 26,31 protsendi suuruse osalusega Raivo Küti ettevõte Linksten OÜ ning Raivo Aavisto ettevõte Brandberg OÜ. Ülejäänud 47,39 protsenti on nüüd R.R. Varad II OÜ kaudu Amserv Grupi omaaktsiad.
    Tallinna Kaubamajal on raha ja huvi
    Samal ajal supleb Tallinna Kaubamaja rahas. Börsifirma teenis möödunud aastal ligi 600 miljoni euro suuruse müügitulu juures 25,7 miljonit eurot puhaskasumit. Pärast sama suure summa dividendidena väljamaksmist oli jaotamata kasumi jääk 75,6 miljonit eurot.
    Märtsis rääkis kontserni suuraktsionär Jüri Käo, et laienemise kavatsus on Tallinna Kaubamajal jaekaubanduse ja automüügi suunal. “Ringi vaatame kogu aeg,” sõnas ta siis.
    Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad automüüjad KIA Auto AS ja Viking Motors AS Eestis ning SIA Forum Auto Lätis ja UAB KIA Auto Leedus.
    Amserv Grupi kontserni ettevõtted tegelevad automarkide Toyota, Lexus, Opel, Hyundai ja Peugeot müügi ja hooldusega ning ka Chevrolet' ja Saabi hooldusega. Amserv Grupil on kümme müügi- ja teeninduskeskust.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.