Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Narva teehange viis Jõhvi poliitiku uurimise alla

    Narva teeremondiga seoses algatati kriminaaluurimine.Foto: Erik Prozes

    Septembri lõpus pidas kaitsepolitsei Narva peatänava rekonstrueerimise hankega seoses kinni neli inimest, kellest üks oli Põhjaranniku andmeil Jõhvi volikogu liige.

    Tegemist on Jõhvi volikogu liikme Eduard Raega, kes oli ametis ka Nikolai Ossipenkole kuuluvas ettevõttes N&V tegevjuhina, kirjutas Põhjarannik laupäeval. 
    Seni oli teada, et kapo pidas 25. septembril kinni Narva linnavalitsuse linnamajandusameti teede vanemspetsialisti Toomas Mägi, kellele esitati kahtlustus riiigihangete läbiviimise nõuete rikkumises ja kelmuse toimepanemisele kaasaaitamises. Lisaks peeti siis kinni ka kaks OÜ N&V töötajat ning üks ehitusjärelevalvet teinud isik. Nüüd siis avaldas Põhjarannik, et üks N&V kinnipeetud töötajaist on Rae.

    Narva linn teeb N&Vga ehitus- ja kommunaalvaldkonnas tihedat koostööd. Möödunud suvel remontis ettevõte Narva piires umbes miljoni euro eest kahe kilomeetri ulatuses Tallinna maanteed.

    Mais tellis Narva linn firmalt 449 000 euro eest teeremonditöid ning esitas juba 19. septembril uue tellimuse, mis sai võimalikuks tänu sellele, et N&V hoidis maikuu tellimuste pealt kokku ligikaudu 50 000 eurot.

    Allikas: Põhjarannik

    Rae on Jõhvi volikogus eelarve- ja majanduskomisjoni esimees ning oli veel augusti keskpaigani volikogu aseesimees, kuid astus sellelt kohalt tagasi.
    "Säästlik" ehitaja
    Kriminaalasja algatanud Viru ringkonnaprokuratuuri teatel on väidetavad rikkumised seotud omanikujärelevalve puudustega, mille tulemusena ei vasta ehitus esitatud kvaliteedinõuetele. Teadaoleva info põhjal sai tee-ehitusfirma ebaseaduslikku tulu, mille suurus täpsustub uurimise käigus, märkis prokuratuur.
    Tegemist oli 747 000eurose hankega, mille võitis Nikolai Ossipenko ettevõte N&V. Tööd pidid valmis olema juuli lõpuks, kuid veel septembri keskel paigaldasid töömehed tänava-äärset sillutist ning äärekive.
    Äripäeva andmetel seisneb peamine kahtlustus selles, et kuigi hanketingimustes nõuti nii sõidutee aluskihi kui ka sõidutee pealiskihi paksuseks viis sentimeetrit ehk kokku 10 sentimeetrit, siis tegelikkuses võib paksus olla väiksem, kohati isegi vaid neli sentimeetrit ning samuti võib olla piirdutud ka ainult ühe uue kihiga. See aga annab ehitajale kokkuvõttes tohutu materjalisäästu ning eelised konkurentide ees. Kvaliteediprobleemid võivad lisaks olla ka tänava keskele viltu rajatud jalakäijate ohutussaartega.
    Mäletatavasti olid N&V-ga (toona AS N&V) suured probleemid Kohtla-Järvel, kus praeguseks endiste linnajuhtide Jevgeni Solovjovi ja Jüri Kolloga kokku mängides teenis Ossipenko ettevõte linnaelanike arvelt üle miljoni euro rohkem, kui oleks olnud õigus saada.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.