Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Operatsioonitoodete müüja parandas tulemusi
Operatsioon. Pilt on illustratiivne.Foto: Jassu Hertsmann
Operatsioonitoodete müüja Mölnlycke Health Care kasvatas müügitulu ja kasumit.
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et spetsialiseerimata hulgikaubandusega tegeleva Mölnlycke Health Care OÜ müügitulu kasvas 5 protsenti, 4,61 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 20 protsenti, 220 636 euroni (võrreldes eelneva aastaga).
Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 19 inimest, see näitaja jäi samaks. Keskmine brutotasu tõusis 12 protsenti, 2510 euroni kuus. Üle maailma on firmal 7500 töötajat.
Unknown body type: x-im/content-part infopank
Täpsemalt tegeleb ettevõte ühekordse peratsioonipesu ja -riietuse, operatsiooni lisavahendite ja kliendipõhiste komplektide, kirurgiliste kinnaste ning haavaravitoodete müümisega Eestis ja Lätis, müügi konsulteerimise ning toodete kasutamiskoolituse organiseerimisega Eestis, Lätis ja Venemaal.
„Haiglate huvi kliendipõhiste kirurgiliste komplektide vastu on suur, sest nende kasutuselevõtt aitab tõsta operatsioonitubade efektiivsust,“ kirjutas firma oma aruandes. „2017. aastal eeldame, et Eestis ja Lätis operatsioonide arv kasvab, eriti päevakirurgias. Oleme seadned eesmärgi tõsta operatsioonipesu käivet 4 protsenti ja haavahooldustoodete oma 4 protsenti.“
Mölnlycke Health Care’i emafirma on Rootsi ettevõte Säloknapp AB. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal Eesti tütarfirmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.