Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kaubamajas saab mobiilse rahakotiga tasuda
Selveri iseteeninduskeskkondFoto: Raul Mee
Tallinna Kaubamaja võttis esimese suurema jaeketina kasutusele Telia pakutava mobiilse rahakoti, mille kaudu saab nii maksta kui kliendikaarte kasutada.
Telia teenust mTasku saab kasutada kõikides Kaubamaja, Selveri ning I.L.U. kauplustes, teatasid ettevõtted. Mobiilse rahakoti kaudu saab kasutada kliendikaarti, kui see on olemas, või teha mobiilimakseid, kui siduda enda pangakaart teenusega.
Kui pangakaart on lisatud, saab klient kiirelt maksta. „Näiteks iseteeninduspuldi saamiseks piisab nutitelefoniga mTasku maksemärgise QR-koodi või NFC-märgise skaneerimisest. Pärast kaupade skaneerimist ja puldi tagastamist hoidlasse tuleb mTaskuga makseterminali juures asuvat maksemärgist uuesti skaneerida, valida kassaekraanilt mTasku makse ning vajutada mobiiliekraanil „maksa“ nuppu,“ ütles pressiteate vahendusel Tallinna Kaubamaja Grupi Partnerkaadi arendusjuht Rene Paats.
mTasku mobiilse rahakott arendati Telia, LHV, EveryPay ja Tallinna Kaubamaja Grupi ning kassalahenduste pakkujate Ektaco, ID Süsteemid, Nixor ja Laansoo & Trussmann koostöös. mTasku platvormi ja rakenduse peamine arenduspartner on Datanor OÜ ning olulised koostööparterid Tallinna Tehnikaülikool ja IDEMIA.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.