Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
11 keelatud reklaami
Briti peaminister Tony Blairi sarnasus Adolf Hitleriga tekitas palju pahandust ja reklaam keelati põhjusel, et see on Blairi solvav.
Best Marketing koostas kalendri, milles on valik ärakeelatud reklaame maailma eri paigust.
Mitmel juhul on ärakeelamise põhjus vaieldav, aga eks loovus ongi tihti seotud piiride kompamisega. Loodetavasti pakuvad need näited nii järelemõtlemisainet kui ka inspiratsiooni.
Briti reklaamiregulaator käskis American Appareli e-poest eemaldada selle tootepildi, sest see on vastutustundetu, solvav ja kujutab alaealist seksobjektina. American Apparel vaidles vastu, väites, et modell on 20aastane ja modelli poos on vajalik toote demonstreerimiseks.