Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tele2 kasvatas käivet ja kasumit
Kristjan SeemaFoto: Kertu-Kätlin Käis, Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht
Konkurentsitingimustest ja rändlustasude direktiivi mõjudest hoolimata kasvatas Tele2 Eesti ettevõte möödunud aastal nii käivet kui kasumit.
Tele2 Eesti 2017. aasta müügitulu ulatus 76 miljoni euroni, kasvades aasta varasema perioodiga võrreldes 4%. Ettevõtte EBITDA ehk kulumieelne ärikasum kasvas aastaga 4,3%, ulatudes 18,5 miljoni euroni. Tele2 oli aasta lõpu seisuga Eestis 464 000 klienti.
Tele2 kontserni käive kasvas mullu 18 protsenti 25 miljardi Rootsi kroonini ning kulumieelne kasum oli 6,4 miljardit krooni, puhaskasum aktsia kohta kasvas 20 protsenti 5,03 euroni.
Eesti telekomituru olukorda iseloomustavad agressiivsed müügikampaaniad, märgitakse Tele2 aastakokkuvõttes. Hoolimata suurtest kampaaniatest ja rändlusdirektiivi mõjudest suutis ettevõte mobiilikasutajatelt käivet enam koguda kui aasta varem. Kasumi kohta seisab teates, et selle marginaal vähenes müügikampaaniakulude ja nende käigus müüdud madala marginaaliga telefonide tõttu.
„Eestlaste internetikasutus välismaal kasvas möödunud aastal 760%. Ainuüksi juulikuu jooksul rändluses tarbitud mobiilse andmeside maht ületas terve 2016. aasta välismaal tarbitud kogumahu,“ kommenteeris Tele2 Eesti müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema ja lisas, et tänavu keskendutakes 5G võrgu ettevalmistamisele.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.