Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Viacom – kaks ühe hinnaga
Viacom on rahvusvaheline USA meediaettevõte, mis pakub teleprogramme ja filme, kuid mille populaarsus on viimastel aastatel kannatanud seoses tarbimismuutustega, eelkõige Netflixi ja interneti voogedastusprogrammide tulekuga.
Seda arvesse võttes teatas Viacom veebruari alguses uuest strateegiast, mis muu hulgas näeb ette oma voogedastusprogrammi. Kava näib investoritele meeldivat, sest eelmise rahandusaasta tulemuste eelselt 25 dollari tasemelt mullu novembris on aktsia tõusnud 33,5 dollari peale ehk 34%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.