Eesti Telefon lubab praakkaardi ümber vahetada

19. jaanuar 2001, 08:17

Paljud inimesed on saanud petta Eesti Telefoni taksofonikaartidega, mis on kehtetud juba ostes. Eesti Telefon ise peab selliseid inimesi praagi ohvriteks ja lubab kaardid ümber vahetada, kirjutab Postimees.

Tehnikaajakirjanik Eduard Sarapu sõnul on tal korduvalt juhtunud, et igaks juhuks rahakoti vahele pandud telefonikaart, mida pole isegi kilest välja võetud, osutub masinasse pandult kehtetuks. ?Vahel on juhtunud ka seda, et pärast paari kohalikku kõnet, millega kuidagi ei saa kogu krediiti ära raisata, osutub kaart kehtetuks,? ütles ta.

Tarbijakaitseameti infotöötaja Kristina Vaksmaa sõnul on samasuguse probleemiga pöördutud ka nende poole. ?Tihti ei ole seda küll juhtunud, kuid mõned kõned on tulnud küll,? märkis ta.

Eesti Telefoni pressiesindaja Anu Vahtra sõnul on inimesed ka nende poole selliste probleemidega pöördunud ning reeglina on kehtetu kaardi vastu antud uus ja pisut kallim taksofonikaart.

?Probleem on lihtsalt selles, et paratamatult esineb firmas, kus meile kaarte tehakse, praaki, sest kaardikogused on küllalt suured,? rääkis Vahtra.

Eesti Telefonile valmistab taksofonikaarte Prantsuse firma Schlumberger Industries ja Suurbritannia ettevõtte GPT Ltd. Aastas tellitakse erinevas vääringus kaarte ligi poolteist miljonit. ?Lepinguga on sätestatud, et ka tootja peab praagiks osutunud kaardid välja vahetama.?

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing