Päevalehtede reklaamimaht suurenes

29. jaanuar 2001, 08:52

Eelmisel nädalal suurenes üleriigiliste päevalehtede reklaamimaht võrreldes aastataguse ajaga 8 külge ehk 4,1%, teatas meediaanalüütik Toomas Leito.

Võrreldes mullusega oli vähem reklaami Eesti Päevalehes ja enam Postimehes, Äripäevas ja Eesti Ekspressis.

Leito sõnul tingisid reklaamimahu tõusu paljuski eriprojektid, mis aga omakorda paistavad silma madala rentaablusega.

Uute reklaamikampaaniatega tulid peale Neste, Eesti Telefon, Jippii, Pedigree, Oracle.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing