Pangateenuste reklaamid pole informatiivsed

Inno Tähismaa 13. märts 2001, 11:04

Tarbijakaitseameti küsitletutest 64% väitis, et pangateenuste reklaamid ei ole piisavalt informatiivsed ja ei võimalda aru saada, mida reklaamitakse, millist teenust pakutakse ja kuidas seda kasutada.

Tarbijakaitseamet tahtis välja selgitada, kuivõrd on vastajad mõjutatud pankade korraldatud reklaamikampaaniatest. 56% nentis, et reklaamikampaaniad on nende huvi äratanud.

Viiendik küsitletutest omas krediitkaarti, mida sai kasutada krediidi või järelmaksuga kaupade ostmiseks. Neist ainult 19 % teadis täpselt, kui suur on intressiprotsent ja kui palju kaardi abil ostetud kaup neile lõppkokkuvõttes kallimaks läheb.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing