Internetireklaamimaht kaheneb

07. juuni 2001, 08:56

Maikuus toimus Interneti bännerreklaamiturul oodatult väikene langus, võrreldes rekordkuu, aprilliga, langes turumaht 15 protsendi võrra, ületades veidi 3 miljoni krooni piiri, teatas Turundusnõukoja internetisuuna juht Mikk Mere.

'On arvata, et langus jätkub ka järgnevatel kuudel ning tõus algab turul uuesti alates augustist,' ütles Mere. 'Esikolmikus olevatest keskkondadest suutis mais oma turuosa kasvatada vaid Delfi, teiste liiderkeskkondade käivetes toimus väikene langus.'

Maikuus hõlmas Delfi 29 protsenti bannerreklaamiturust (aprillis 27 protsenti). Delfile järgnesid Everyday.com 19 % turuosaga (aprillis 21%) ja Mega 14% turuosaga (aprillis 16%). Nendele järgnesid BNS ja WWW Wärk, vastavalt 6% ja 5% turuosaga

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing