Eestis tehakse järjest vähem bännerreklaami

04. juuli 2001, 09:37

Juunikuus jätkus oodatult Eestis interneti bännerreklaamiturul langus, turumaht langes maikuuga võrreldes ligikaudu 20 protsenti, jäädes 2,5 miljoni krooni piirile. Nii teatas Äripäevale turundusnõukoja internetisuuna juht Mikk Mere.

Sarnaselt eelmiste kuudega, jäi ka juunikuus samaks tavapärane reklaamikeskkondade esikolmik. Delfi hõlmas juunis kogu reklaamiturust 25 protsenti, Everyday.com 20 protsenti ning Mega 13 protsenti. Esikolmikule järgnesid BNS ja Aktivist, vastavalt 7 protsendilise ja 4 protsendilise turuosaga.

Juunikuus oli Internetis reklaamijaid kokku 182, suurimaks reklaamijaks oli jätkuvalt Hanspank. Eelmisel aastal samal ajal oli bännerreklaami kasutajaid kokku 135 ning suurimaks reklaamijaks oli EMT.

Monitooringus vaatluse all olevas 24 keskkonnas avaldasid Internetis reklaamijad juunikuu jooksul kokku ligi 4200 reklaamipäeva (bänneripäeva), mis on 800 reklaamipäeva vähem kui mais.

Uusi, tradisioonilistest veidi erinevaid bännerreklaami formaate, kasutas juunikuus reklaamimisel kokku 4 firmat. Kõige aktiivsemalt kasutas uusi bänneriformaate reklaamimisel Hansapank.

Turundusnõukoja poolt läbiviidav bännerreklaamituru monitooring sisaldab kõikide Eesti suuremate internetireklaami keskkondade bännerreklaamide mahtusid. monitooringus on kõikide keskkondade puhul arvestatud hinnakirjajärgsete hindade ja soodustustega, arvestatud ei ole keskkondade omareklaame.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing