USA reklaamikäibe langus kinnitab majanduse kehva seisu

28. november 2001, 11:09

USA kirjastajate ja analüütikute hinnangud kinnitavad, et reklaamikäibe langus oktoobris ja ka viimastel nädalatel on olnud järsem kui septembris, näidates, et reklaamiturg ei pruugi veel olla oma madalaimat taset saavutanud ning kiiret paranemist silmapiiril ei ole, kirjutab Wall Street Journal.

Paljud analüütikud, nende hulgas Merrill Lynch Co on viimasel ajal teatanud oma arvamuse, et reklaamiturul võib paranemist oodata kõige varem alles järgmise aasta teisel poolel.

'Endiselt on olemas teatud halvavad tegurid,' lausus Merrill Lynchi reklaamiettevõtete analüütik Lauren Rich Fine. Fine?i põhjendas reklaamile tehtavate kulutuste langust 11.septembri terrorirünnakuga.

Kuigi kaabeltelevisiooni reklaami järele näib nõudlus kasvavat, ei ole ettevõtete kaubamärkide reklaam jõudnud suvise taseme lähedalegi.
Ajalehtede reklaamikäive langes Merrilli andmetel oktoobris 11,5% ehk rohkem kui septembris, mil käibe langus oli 9,5%.

Kohalike telejaamade reklaamikäibe languseks prognoositakse novembris ja detsembris mullusega võrreldes 15?20%. Samuti oodatakse raadioreklaami vähenemist detsembris 10%.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing