Tallinna Kaubamaja: tänavust turu arengut mõjutab kiire müügipindade kasv

01. märts 2004, 12:31

Tallinna Kaubamaja tänavuse prognoosi kohaselt avaldab jaeturule jätkuvat mõju müügipinna jõuline juurdekasv, ulatudes hinnanguliselt 16 protsendini.

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimehe Raul Puusepa sõnul suureneb supermarketite ja lähikaupluste arv, kuna tarbija ootab personaalsemat keskkonda. 'Kasvamas on jaekaupmeeste huvi maakonnalinnade vastu. Selver laieneb juunis Kuressaarde, oma turuletulekust on teatanud ka mõned välismaiseid jaeketid. Samas on aasta olulisemateks sündmusteks jaekaubanduse turul siiski kahe suure, Viru Keskuse ja Ülemiste Keskuse avamised, märkis ta.

Tallinna Kaubamaja analüüsi kohaselt intensiivistub 2004. aastal käibemahtude
koondumine suuremate kettide kätte ka moekaubanduses.

Puusepa sõnul saab konkurentsitiheda turu võtmesõnaks järjest enam teenindus. 'Kui jaekettide konkurents hinnaargumendi baasil on ammendumas,
on uueks kriteeriumiks kujunemas just teenindus. Turul tervikuna kasvab vajadus investeerida või reinvesteerida kaubanduspindade kvaliteeti, sõnas Puusepp.

Tallinna Kaubamaja AS teatas reedel börsile auditeeritud ja konsolideeritud
majandustulemused, mille kohaselt teenis ettevõtte 1,76 miljardilise kroonise käibe juures 66 miljonit krooni puhaskasumit. Kontserni käive kasvas aastaga 15 protsenti, ettevõttes töötab kokku ligi 1300 inimest.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing