Selveri keti käive kasvas märtsis 27 protsenti 120 miljoni kroonini

19. aprill 2004, 16:19

Jaekaubandusketi A-Selver AS-i käive kasvas märtsis möödunud aasta sama ajaga võrreldes 27% ehk 120 miljoni kroonini.

Käibekasvu üks allikas oli ettevõtte teatel Selveri laadapäevade soodsale hinnale suunatud kampaania.
'Selveri laadapäevad on populaarsust võitnud tänu soodsa hinnaga spetsiaalselt laadapäevadeks hangitud kaupadele,' ütles A-Selver AS-i juhataja Ain Taube. 'Huvitav on märkida, et kõige populaarsemaks kaubaks osutus hea hinnaga tavaline seep. Mõneti meenutab tänane Euroopa Liidu ootuses tarbekaupade ostupalavik rublaaja lõppu, kus inimesed ei teadnud, mis neid täpselt ees ootab ja varusid kaupu koju igaks juhuks.'

Ain Taube märkis, et märtsis kasvas Selveri keti käive veidi kiiremini kui ostude arv, mis näitab keskmise ostukorvi kasvutendentsi. Selveri keti kauplustes tehti märtsis ligi miljon ostu, mis on 24,2% enam kui möödunud aasta samal ajal, mil sooritati 803 000 ostu.
A-Selver ASi ostudirektor Iivi Saar rääkis, et pidevalt on kasvanud just eestimaiste toodete läbimüük, mis moodustavad väga olulise osa Selveri keti käibest. 'Seepärast palusime märtsis klientidel valida 'Hea ja eestimaine' kampaania raames oma lemmik eestimaine toode,' sõnas Saar.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing