Eesti sai juurde kaks ehedat turismitoodet

21. mai 2004, 12:45

Eesti Ökoturismi Ühendus teatas, et Kihnu saare turismiprogramm ja Hellenurme vesiveski osutusid ehedateks turismitoodeteks.

Sellistele turismitoodetele omistab Eesti Ökoturismi Ühendus koos loodushoiu, kohaliku arengu ja turismi valdkonnas tegutsevate organisatsioonidega EHE-märgi, mille nimetus tuleb sõnadest ?ehtne ja huvitav Eesti.?

Kihnu turismiprogrammi veab AS Kihnurand ja Hellenurme vesiveskit majandab OÜ Hellenurme Veski. Tunnistused saavad värsked märgiomanikud kätte turismi- ja käsitöölaadal EHE 2004, mis toimub Eesti Vabaõhumuuseumis sel pühapäeval.

EHE-märgiga märgistatakse turismitooteid, mille puhul turismiettevõte pöörab erilist tähelepanu paikkonna omapära, loodus- ning kultuuriväärtuste säilitamisele ning kohaliku arengu edendamisele. Kokku on selliseid märke välja antud kaheksale turismitootele (<#vt siit=http://www.ecotourism.ee/?lk=lingid uid=36>).

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing