Soome plaanib piirata alkoholimüüki ja -reklaami

Gert D. Hankewitz 03. märts 2006, 09:15

Soome valitsus esitles neljapäeval ulatuslikku tegevuskava alkoholiprobleemi ohjeldamiseks, milles keskendutakse alkoholireklaami ja -pakendite muutmisele.

Uue kava järgi kavatsetakse piirata lastele ja noortele suunatud alkoholireklaami televisioonis ja kinodes, vahendas ETV24 YLE24.

Televisioonis oleks alkoholireklaam lubatud alles pärast kella 21.00 ja kinodes kavatsetakse keelata alkoholireklaam alaealistele lubatud seanssidel. Spordi- ja terviseüritustel soovitakse alkoholireklaam kaotada kolmeaastase üleminekuaja järel.

Ka alkoholi pakendeid muudetakse, sarnaselt näiteks Prantsusmaaga tahetakse pakenditele ja pudelitele lisada hoiatus selle kohta, et alkohol võib kahjustada loodet.

Samuti soovib valitsus panna piiri eriti õllemüügis levinud massiallahindlustele. Nii ei tohi näiteks ühe õllepudeli hind sõltuda sellest, kas korraga ostetakse üks pudel või 12 pudelist koosnev suurpakend.

Samuti tahetakse uue kavaga lükata alkoholimüügi algus kioskites ja kauplustes hommikul kella seitsmest üheksale.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing