“Angry Birdsi” turundusjuht: Soome edu algab haridusest

18. märts 2014, 00:00

Soome lastel on pärast kooli palju aega olla loovad ja mängida, mis tagab riigile pikas perspektiivis edu, ütles kultusmängu “Angry Birds” looja Rovio Entertainmenti turundusjuht Peter Vesterbacka.

Brüsselis innovatsiooni­konverentsil esinenud Vesterbacka kirjeldas, et tema laste koolipäevad jäävad lühikeseks, kodutöid pole palju ning noored saavad pidada pikki pühi. “See on täiesti erinev Lõuna-Koreast, kus lapsed veedavad suure osa ajast koolis või kodutöid tehes. Seal on lastel kool, aga mitte elu,” ütles Vesterbacka, viidates tervisliku tasakaalu olulisusele.

Haridus röövib loovuse. Rovio turundusjuhi sõnul imeb haridus tihti lastelt loovust, sest kui noores eas võiks suure osa lastest tituleerida geeniusteks, siis täiskasvanute seas on loovate geeniuste osakaal märgatavalt väiksem. “Koolid on nagu lennukid: lülitage oma telefonid välja! See tähendab laste jaoks kui väljalülitamist elust. Me peame aru saama, et nad hingavad selle nimel,” ütles Vesterbacka.

Tema sõnul peaks rohkem ­uurima, kuidas saaks laste lembust tehnika suunas kasutada hariduslikel eesmärkidel ja muuta õppimine seeläbi lõbusaks.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    17. March 2014, 19:04
    Otsi:

    Ava täpsem otsing