Kinnisvaramüüjatel on vaja uusi trikke

03. juuni 2008, 14:14

Elamispindade pakkumishindu kajastav KV.EE indeks on alates selle loomisest veebruaris 2008. a. liikunud languse suunas. Langus ei ole olnud suur – indeks on 100 punkti tasemelt jõudnud 96,1 punktile.

Veel kindlama suuna on võtnud KV.EE portaalis olevate elamispindade pakkumiste arvu kajastav indeks. Üksikute eranditega on pakkumiste indeks suurenenud üle ühe protsendi nädalas ning jõudnud veebruari 100 punktilt juba pea 120 punktile.

Üha suurenev pakkumiste arv tihendab konkurentsi ning tähendab täiendavat survet müügi- ja pakkumishindadele. Kui siiani ei ole müük õnnestunud, siis on selge, et samade asjade tegemine müügitehinguni ei vii. Vaja on teha midagi uut!

Kinnisvaramüüjad peavad tähelepanu saavutamiseks tõsiselt tööd tegema. Ainult bännerist veebis ning kuulutusest ajalehes enam ei piisa. Kliendipäevad aitavad müüa, kuid tõsised ostjad tulevad ka ilma kliendipäevata kohale. Korteriga kaasapakutud auto tõmbab küll tähelepanu, kuid ma ei tea ühtegi projekti, kus korteriostja oleks eelistanud autot allahindlusele. Tagurpidi oksjon aitas küll korra müüa, aga kas aitab ka teine kord?

Korteriostja küll ütleb ratsionaalselt, et teda huvitab eelkõige odav hind. Samas teeb ikka südame soojaks küll kui tehingu järgselt kas või sümboolset kingitust pakutakse ja ostu eest tänatakse.

Kinnisvaramüüjad peavad väga tõsiselt pingutama, et luua uusi innovatiivseid ja selgelt eristuvaid kampaaniaid ning müügimeetodeid, mis neile reaalset käivet tekitaksid. Kommenteeri, mida müüjana oled valmis pakkuma ja/või mida ostjana kinnisvaramüüjalt ootad, mis paneks tehingut tegema?

KV.EE indeks

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 19:14
Otsi:

Ava täpsem otsing