Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ettevõtluskonkurss kui turundus
Meiren Engineering OÜ juhatuse esimees Jaan Meikup.Foto: Äripäev
Üks paremaid väljundeid turunduses on ettevõtte jaoks erinevatel ettevõtluskonkurssidel osalemine, tõdeb Meiren Engineering OÜ juhatuse esimees Jaan Meikup.
Kontaktide leidmine uutel turgudel on eksportööri väga keerukas ja aeganõudev protsess ning loomulikult on igasugune heas mõttes „ pildil olemine“ seejuures väga oluline. Üks paremaid väljundeid turunduses on ettevõtluskonkurssidel osalemine. Sealne tunnustus ettevõtjale leiab suurt kajastamist.Meie ettevõtte jaoks on ettevõtluskonkursid olulised ka seepärast, et panustame tootearendusele ja innovatiivsusele. Seega on väljund läbi erinevate konkursside teatud mõttes parim suunanäitaja, sest innovatiivsust hinnatakse erinevatel konkurssidel kõrgelt, eriti välismaal. See aitab ühtlasi uute, keskkonnasäästlikumate, turvalisemate, efektiivsemate jne lahenduste puhul viia paremini sõnumit nii meie klientide kui ka lõpptarbijateni. Tekitada neis nõudlust toodete järele. Olemegi osalenud ettevõtluskonkurssidel nii Eestis kui välismaal – kas siis sellepärast, et oleme seal juba esindatud või tahame esindatud saada.Eestiski on ettevõtluskonkursid nüüdseks hoo sisse saanud. Neid ei ole vähe, aga kindlasti on veel arenguruumi konkursside korralduses, valdkondade valimises jne.Konkursil pälvitud tunnustust kui sellist on tegelikult raske hinnata. See on nagu hindamatu väärtus, mis ühelt poolt võib olla ettevõtte jaoks esimeseks vundamendikiviks majaehitusel, kuid teisalt kroonijuveeliks ettevõtte kogu tegevuses.