Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mis on Eesti sisuturunduses valesti?
Kaarel TalvojaFoto: Bestmarketing
Mis on sisuturundus? Kas see, kui šampooni müüv ettevõte tellib uue tootesarja tutvustamiseks artikli, mis kirjeldab seda, kui erilised ja head uued tooted on? Või see, kui šampooni müüv ettevõte tellib artikli soengutest, mis sobivad tukka kandvatele naistele? Teemasse toob selgust tekstibüroo Eiffel juht Kaarel Talvoja.
Postimees on sunnitud hämama, sest ei taha enda sisuturundust oma klientide sisuturunduse artiklitega ühte patta panna. Õigusega, sest enamasti luuakse sisuturunduse egiidi all hoopis reklaamartikleid.
Teeme ühe asja kohe selgeks – ükski neist ei ole sisuturundus:
Toote või teenuse kiidulaul meediaväljaande rubriigis „Sisuturundus“Tellitud tonaalsusega „arvustus“ mõnes populaarses blogisOstetud promoklipp kommertstelekanali uudistesaates
Kaugel sellest! Aga millegipärast just seda kiputakse sisuturunduse teenuse all müüma. Ja ostma.