• OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • OMX Baltic−0,03261,6
  • OMX Riga−0,42865,92
  • OMX Tallinn−0,031 696,8
  • OMX Vilnius0,03986,19
  • S&P 500−1,735 408,42
  • DOW 30−1,0140 345,41
  • Nasdaq −2,5516 690,83
  • FTSE 100−0,738 181,47
  • Nikkei 225−0,7236 391,47
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,9
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0099,85
  • 27.03.20, 14:52

Karl-Eduard Salumäe: kuidas politsei "kihutajaid" püüdis

Kevadisi kiirustajaid tuleb liikluses püüda küll, aga seda saab teha ka moel, mis meenutab pigem autojuhtide kiusamist kui sisulist järelevalvet, leiab Äripäeva raadio toimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Neljarajaline teelõik Mäos Tallinna–Tartu maanteel.
  • Neljarajaline teelõik Mäos Tallinna–Tartu maanteel. Foto: Raul Mee
Maanteeameti hallatava veebilehe liikluskasvatus.ee andmeil suudab 110 kilomeetrit tunnis sõitev auto jääda kuival asfaltkattel seisma umbes 100 meetriga, jäisel teel 90ga sõitval autol kulub selleks aga umbes 180 meetrit. Jutt käib peatumisteekonnast, mitte pidurdusteekonnast ehk selle sisse kuulub ka autojuhi sekundiline reageerimisaeg ja selle jooksul läbitud maa. 110 puhul on see mõistagi pikem kui 90 puhul, täpsemalt kuus meetrit: 31 meetrit 25 vastu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele