Pepsi otsustas oma jookide suhkrusisaldust tõsiselt vähendama hakata, kirjutab CNN Money.
Globaalne toidugigant teatas esmaspäeval, et 2025. aastaks sisaldab kaks kolmandikku jookidest 100 või vähem kaloreid. Praegu moodustavad sellised joogid tootevalikust vaid 40 protsenti. Eesmärk saavutatakse suhkrukoguseid vähendades.
PepsiCo, millele kuulub ka Gatorade’i ja Tropicana bränd, teatas, et otsus on tingitud tarbijaeelistuste muutustest ning Maailma Terviseorganisatsiooni uutest juhistest.
Paljud kliendid on vähendanud suhkru- ja kaloririkaste karastusjookide tarbimist. Seetõttu on kliendid hakanud vähem tarbima nii Pepsi kui Coca-Cola jooke. Samal ajal välditakse ka madala kalorsusega dieet-karastusjooke, sest sinna on sisse pandud erinevaid kemikaale.
Nii Pepsi kui ka Coca-Cola on püüdnud tarbimiseelistustega kaasas käia. Pepsi teatas eelmisel aastal, et oma jookides aspartaami (magusaine) enam ei kasutata. Teadusuuringutes on leitud, et tehislikud magusained võivad põhjustada ülekaalulisust ja diabeeti.
Septembris otsustas PepsiCo aspartaami uuesti oma toodetesse lisada. Ettevõte teatas, et tarbijad tahavad rohkem valikuid. Rohkem kui pool PepsiCo 63miljardi dollari suurusest käibest (2015) tuli jookide müügist.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.