• OMX Baltic0,14%270,22
  • OMX Riga−0,16%866,53
  • OMX Tallinn−0,04%1 709,7
  • OMX Vilnius0,17%1 057,35
  • S&P 5000,00%6 084,19
  • DOW 300,00%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,02%8 303,44
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,09
  • OMX Baltic0,14%270,22
  • OMX Riga−0,16%866,53
  • OMX Tallinn−0,04%1 709,7
  • OMX Vilnius0,17%1 057,35
  • S&P 5000,00%6 084,19
  • DOW 300,00%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,02%8 303,44
  • Nikkei 2251,21%39 849,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,09
  • 03.02.17, 22:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Snapchat korraldab 3miljardise IPO

Snapchati emafirma Snap Inc teatas, et börsile tulles loodetakse investoritelt koguda kokku 3 miljardit dollarit, vahendab CNN.
Snapchatist saab peagi börsiettevõte
  • Snapchatist saab peagi börsiettevõte Foto: EPA
Tehnoloogiafirma tuleb New Yorgi börsile ning selle börsitähiseks saab olema „SNAP“. Aktsiaemissiooni (IPO) korraldamiseks börsile üleantud dokumendid valgustavad natuke ka ettevõtte köögipoolt.
Snap väidab, et neil on igapäevaseid kasutajaid kokku 158 miljonit. Iga päeva saadetakse Snapis kokku 2,5 miljardit sõnumit.
Küll aga hoiatas noor ettevõte, et nende populaarsuse kasv võib peatuda, mis kahjustab ka nende äri. Snapchat nentis, et kolmandas kvartalis kasutajate arv „eriliselt ei kasvanud“ ning ettevõtte teatel on põhjuseks jõudlusega seotud probleemid, mis tekkisid koos uute toodete ja vanade uuendamisega.
Snapil on raskusi ka raha teenimisega ning ettevõte teatas, et kasumit ei pruugi niipea tulla. 2016. aastal oli Snapi kahjum 515 miljonit dollarit. 2015. aastal kaotas Snap 373 miljonit dollarit.
„Me oleme minevikus olnud kahjumis ja me ootame, et ka tulevik toob kahjumi,“ kirjutas ettevõte dokumentides.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 15:24
Tiktokist, tapeedist ja Trumpist: kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks
Reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik ja loovjuht Taavi Lehari võtavad Äripäeva raadio värskes saates luubi alla järgmise aasta turundusstrateegia ja eelarve koostamise ning annavad soovitusi, kuidas kitsamal ajal targalt toimetada.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele