Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ekspress Grupi kasum kasvas
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.Foto: Andras Kralla
Meediakontserni Ekspress Grupp käive kosus mullu neljandas kvartalis küll vaid protsendi jagu, kuid puhaskasum kasvas aastases võrdluses 13% võrra.
Neljandas kvartalis oli börsifirma käive 17,4 miljonit eurot ja puhaskasum ligi 1,87 miljonit eurot. Aasta lõikes kerkis meediafirma käive 2% võrra, ligi 62,8 miljonile eurole. Puhaskasumit teeniti mullu ligi 4,4 miljonit eurot ehk 13% enam kui aasta varem.
Ettevõtte teatel oli käibe poolest edukas aasta meediasegmendi veebiosale, kus käive võrreldes eelmise aastaga suurenes 12%, ulatudes 18,6 miljoni euroni ning moodustades pea 30% kontserni kogutuludest.
„Positiivne on seegi, et trükimeedia Eestis näitab kõikidele ennustustele vaatamata jätkuvat elujõudu ja kasvatas võrreldes eelmise aastaga samuti käivet,“ märkis börsifirma juhatus värskes
kvartaliaruandes. „Viimasele aitavad kaasa uued tooted meie portfellis kui ka tellijatele ja jaetarbijale suunatud lisatooted. Olgu nendeks raamatud või ajakirjade erinumbrid. Trükimeedia kasvu veavad eelkõige tellimus- ja üksikmüük, kuigi keskmised tiraažid on langevas trendis.“
Samas nenditi, et trükiteenuste segmendis jätkub madalseis, millega kaasnenud tugev hinnakonkurents on vähendanud tulusid 1% ning tänu sellele on kukkunud ka kasumlikkus. „Eelarve tegemise ajal olime optimistlikumad, mistõttu võrreldes eelarvega jäi tegelik tulemus nii käibe kui ka EBITDA osas 5% ootustele alla,“ tõdes juhatus.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.