Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ekspress Grupp kasvatas kolmandiku võrra kasumit
Juhatuse esimees Mari-Liis RüütsaluFoto: Andras Kralla
Täna teatas meediakontsern Ekspress Grupp, et kui esimese kvartali käive tõusis paari protsenti, siis puhaskasumit kasvatati kolmandiku jagu.
„2017. aasta algas suurte organisatsiooniliste muudatustega, kus mitmete Eesti tütarettevõtete juhid kontserni sees roteerusid ja alustasid oma aastat uuel positsioonil. I kvartal oli kindlasti paikaloksumise aeg, kuid vaatamata paljudele muutustele nii ettevõtte sees kui ka väljaspool, võib kvartaliga igati rahule jääda,“ ütles Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu börsiteate vahendusel.
Grupi konsolideeritud käive kasvas esimeses kvartalis mulluse perioodiga võrreldes kaks protsenti 14,7 miljoni euroni. Puhaskasum kasvas aga 31 protsenti 0,41 miljoni euroni.
Käive kasvas Ekspress Grupil ka eelkõige meediasegmendi online-poolel: võrreldes möödunud aastaga 18 protsenti 4,2 miljoni euroni. Grupp tõstis esile just Läti ja Leedu Delfit, kus kasv oli kõige tugevam.
Meedia segment kasvas I kvartalis 9%, ulatudes 10 miljoni euroni. „See annab tugeva positsiooni võitluses konkurentidega nii reklaamitulu kui ka töötajate pärast,“ ütles Rüütsalu. Ajakirjade Kirjastuse poole pealt kasvas käive 9 ning kasum 79 protsenti – selle taga on juhatuse esimehe sõnul suurenenud tooteportfell.
Seevastu trükitööstussegmendis oli taas keeruline kvartal – Printalli käive langes möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 9 protsenti 5,8 miljonile eurole. Rüütsalu sõnul püüavad nad siin olukorra parandamiseks vaadata Skandinaaviast kaugemate turgude poole.
Järgmiseks kvartaliks plaanib Ekspress Grupp meediasegmendis kuni neljaprotsendilist käibe kasvu.