Kaspar Allik • 22 detsember 2017
Jaga lugu:

Facebook sukeldub muusikaärisse

Sotsiaalvõrgustik kinnitab kanda muusikaäris.
Sotsiaalvõrgustik kinnitab kanda muusikaäris.  Foto: Shutterstock

Facebook sõlmis Universal Music Groupiga mitmeaastase lepingu, mille järgi võib sotsiaalvõrgustikus postitada muusikafirmale kuuluvat muusikat, kirjutab Bloomberg.

Neljapäeval sõlmitud lepingu järgi nõustub Facebook tasuma postitatud muusika eest Universal Musicule. Leping lubab Universal Musicule kuuluvat muusikat lisada Facebooki, Instagrami ja Oculuse keskkonda.

Arengus nähakse Facebooki astumist Google’i omanduses oleva Youtube’i mängumaale, kus gigandid heitlevad kasutajate aja pärast.

Universal Music nimetab tehingut pretsedendituks, mis peaks olema vundament kahe firma strateegilises partnerluses, eesmärgiga pakkuda uusi kogemusi muusika kuulamises.

Muusika üleslaadimine on Facebookis kasvav trend. Enamasti päädis see postitatud video eemaldamisega. Tulemusena kaotasid kasutajad oma postituse ning muusikafirmad ei teeninud sentigi.

Sotsiaalvõrgustik alustas läbirääkimisi muusikafirmadega aastal 2015, katses muusikat enda teenustega siduda.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt