Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Facebook sukeldub muusikaärisse
Sotsiaalvõrgustik kinnitab kanda muusikaäris.Foto: Shutterstock
Facebook sõlmis Universal Music Groupiga mitmeaastase lepingu, mille järgi võib sotsiaalvõrgustikus postitada muusikafirmale kuuluvat muusikat, kirjutab Bloomberg.
Neljapäeval sõlmitud lepingu järgi nõustub Facebook tasuma postitatud muusika eest Universal Musicule. Leping lubab Universal Musicule kuuluvat muusikat lisada Facebooki, Instagrami ja Oculuse keskkonda.
Arengus nähakse Facebooki astumist Google’i omanduses oleva Youtube’i mängumaale, kus gigandid heitlevad kasutajate aja pärast.
Universal Music nimetab tehingut pretsedendituks, mis peaks olema vundament kahe firma strateegilises partnerluses, eesmärgiga pakkuda uusi kogemusi muusika kuulamises.
Muusika üleslaadimine on Facebookis kasvav trend. Enamasti päädis see postitatud video eemaldamisega. Tulemusena kaotasid kasutajad oma postituse ning muusikafirmad ei teeninud sentigi.
Sotsiaalvõrgustik alustas läbirääkimisi muusikafirmadega aastal 2015, katses muusikat enda teenustega siduda.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.