Kristjan Pruul • 16. veebruar 2018
Jaga lugu:

PRFoodsi müük hüppas jaanuaris

Kalatoodete müügiga tegelev PRFoods nägi jaanuaris tänu uute tütarfirmade tegevusele ja hinnatõusule tugevat käibekasvu.

„Enamus võrreldava käibe kasvust tuli tänu toodete lõpphinna kallinemisele. John Ross Jr., Coln Valley ja Trio Trading omandamine on kasvatanud grupi käivet alates omandamisest 3,8 miljoni euro võrra,“ kommenteeris tegevjuht Indrek Kasela börsiteates.

Auditeerimata konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele aasta võrdluses 137,4 protsenti ehk 4,4 miljoni euro võrra, 7,6 miljoni euroni. Võrreldav käive kasvas jaanuaris 18,3 protsenti ehk 0,6 miljoni euro võrra.

Suurim käibe kasv, 2,6 miljonit eurot ehk 168,7 protsenti, tuli kala ja kalafilee tootegrupis. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 1,5 miljonit eurot ehk 128,2 ning muude kalatoodete grupis 0,2 miljonit eurot ehk 41,2 protsenti.

Suurimat käivet teeniti Soomes - 5,4 miljonit eurot, järgnesid Suurbritannia miljoni ja Eesti 400 000 euroga.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt