Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
PRFoods kasvatas aprillis järsult käivet
PRFoodsi kala.Foto: PRFoods.
PRFoods teatas, et tänu uutele ettevõtetele suutis firma oma käivet üle 75 protsendi kasvatada, selgub börsiteatest.
PRFoodsi aprillikuu auditeerimata konsolideeritud käive kasvas 75,6 protsenti, 7,1 miljoni euroni. Ettevõtte sõnul kasvas käive nõnda kiiresti tänu sellele, et aasta jooksul lisati mitu firmat. Samal ajal langes võrreldav käive aprillis 21,4 protsenti (-0,8 miljoni euro võrra).
Ettevõtte omandatud John Ross Jr, Coln Valley ja Trio Trading kasvatasid grupi käivet aprillis 3,7 miljoni euro võrra. „See toetab meie strateegiat rahvusvaheliselt kasvada ja kasumlikkust suurendada,“ kirjutas ettevõte börsiteates.
Võrreldavat käivet on negatiivselt mõjutanud lihavõttemüügi ajastus. Eelmisel aastal kasvas lihavõtte tõttu müük aprillis, aga tänavu märtsi lõpus. „PRFoods jätkab oma klientide ja toodete portfelli korrastamist, mille eesmärk on vähendada madala marginaaliga tootegruppide osakaalu.
Kõige suurem turg oli PRFoodsi jaoks aprillis Soome (4,8 miljonit eurot), millele järgnesid Suurbritannia (miljon eurot) ja Eesti (0,5 miljonit eurot). Lätis ja Prantsusmaal ulatus käive vastavalt 0,4 ja 0,2 miljoni euroni.
Kõige enam kasvas käive (+131,7 protsenti) kala ja kalafilee tootegrupis. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 1,1 miljoni euro võrra. Muude kalatoodete grupis kahanes käive 30 000 euro võrra.
PRFoodsi aprillikuu tulemused.Foto: PRFoods/Nasdaq
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.