Õllefirmad muutuvad investori jaoks odavamaks

Heinekeni alkoholivaba õlu Hollandi tootmisliinil.  Foto: EPA
Indrek Mäe • 11. juuni 2018
Jaga lugu:
Börsiuudised
Ainult tellijale

Maailma kümne suurima õlletootja seast leiavad investorid tänu ettevõtete selleaastasele nõrkusele nii häid ostuvõimalusi kui ka neid, kes seisavad silmitsi ümberkorraldustega.

Oma sektoris paistavad üsna kallina silma näiteks maailma suurim õlletootja Anheuser Busch Inbev, Heineken ning neljandal kohal paiknev Saku õlletehase emafirma Carlsberg. Viimase P/E suhe on lausa 87,44, samas kui esimestel jääb see vastavalt 23,83 ning 26,02 juurde. Seejuures on AB InBevi ja Carlsbergi turuväärtus sel aastal vastavalt 15,1 ja 3,76 protsendi langenud.

Odavamate investeeringute hulka jääb aga New Yorgi päritolu Molson Coors Brewing, mille P/E suhe on esikümne tootjate hulgas madalaim ning mis on tänavu ka jõudsalt, pea veerandi võrra investorite jaoks odavamaks muutunud.

Langus jätkub

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt