Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Salesforce ostab Iisraeli turundusplatvormi
USA müügi- ja turundustarkvara ettevõte Salesforce teatas täna, et on allkirjastanud kokkuleppe Iisraeli tehisintellektil põhineva turundusplatvormi Datorama ostmiseks, vahendab Reuters.
Tehingu tingimusi ei ole avalikustatud, kuid Iisraeli ajakirjanduse kohaselt oli tehingu hinnaks üle 800 miljoni dollari.
Reuters toob välja, et Salesforce on saanud tublisti kasu nn digitaalsest muutusest – kasvavast trendist, mille läbi ettevõtted liigutavad oma tegevusi madala kuluga „pilveteenustesse“, mis võimaldavad äritegevuse paremat ja tõhusamat suurendamist.
Datoramal on üle 300 kliendi, sh PepsiCo, Ticketmaster, Trivago, Unilever, Pernod Ricard ning Foursquare. Ettevõte kaasas investoritelt hiljuti 50 miljonit dollarit ning annab tööd 400 inimesele.
Salesforce’i (sümbol CRM) aktsia kaupleb täna 0,1% miinuses, aasta algusest on aktsia hind tõusnud 41%.