Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Amazon müüs ostupäeval üle 100 miljoni toote
Amazoni ladu SingapurisFoto: Scanpix / Reuters
Tehnilistest tõrgetest hoolimata soetati Amazon.com-i veebipoest nädala alguses toimunud soodusmüügi ajal enam kui 100 miljonit toodet, vahendab Reuters.
Prime Day nimelise 36-tunnise ostukampaania käigus alandab Amazon igal aastal paljude kaupade hindu ning meelitab sellega ligi tohutul hulgal kliente. Tänavu pärssis firma müüki küll nii veebi- kui mobiililehe kaks tundi kestnud katkestus, ent vaatlejate hinnangul oli Amazoni nädala alguse käive sellegipoolest märkimisväärne. Panganduskontserni RBC Capitali Markets analüütiku Mark Mahaney sõnul teenis netikaubandushiid esmaspäeval 1,5 kuni 2 miljardit dollarit tulu. Käivet kergitas kahtlemata ka tõik, et soodushinnad olid sedapuhku saadaval juba 17 riigis paiknevatele püsiklientidele - mullu oli too arv alles 13.
Amazoni teatel müüs ettevõte seekordsel Prime Day'l rekordkoguse Echo-seeria kõlareid. Seadmete müügi pingerea tipus olid aga samuti Amazoni valmistatud Fire TV Stick telekapuldid.
Amazoni aktsia veetis kolmapäeva kerges miinuses ning sulgus viimaks 0,05% madalamal.