Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Fiat Chrysler jäi ilma juba teisest tippjuhist kolme päeva jooksul

    Fiat Chryslerile kuulub ka Ram bränd.Foto: Brendan McDermid/Reuters-Scanpix

    Möödunud laupäeval teatas Fiat Chrysler, et on nimetanud uueks tegevjuhiks seni Jeepi divisjoni juhtinud Mike Manley ning täna teatas ettevõte, et Manley saab endale lisaks seni Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika divisjoni juhtinud Alfredo Altavilla kohustused, vahendab Reuters.

    Mike Manley asendab Fiat Chrysleri tegevjuhi rollis legendaarset Sergio Marchionnet, kes sattus pärast hiljutist operatsiooni tervislikult väga raskesse seisu. 66-aastast Sergio Marchionnet hinnatakse autotööstuses seetõttu, et päästis Fiati ja Chrysleri pankrotist, peale seda, kui asus 2004. aastal Fiati autotööstust juhtima. Laupäeval teatas firma, et Marchionnele on leitud asendus ka Ferrari ning traktorite tootja CNH Industrial nõukogus. Mõlemad viimati nimetatud firmad on viimastel aastatel Fiat Chryslerist eraldatud.
    Alfredo Altavillat, kes teatas täna tagasiastumisest, liitus Fiatiga juba 1990. aastal ning teda on peetud peamiseks kandidaadiks Fiati tegevjuhi kohale koos Manley ning firma finantsjuhi Richard Palmeriga.
    Esialgu pidi Marchionne Fiat tegevjuhi kohustustest taanduma järgmise aasta aprillis ning Ferrari tippjuhina töötama 2021. aastani.
    „Aktsia allatulek võib olla väike, vähemalt, mis puudutab järgmist 12 kuud, kuid pikaajaliselt mured kasvavad – Marchionne juhtis Fiat Chryslerit käsin-ja-kontrollin stiilis, olles tegev pideva tulekustutamisega,“ kommenteeris Bernsteini analüütik Max Warburton Marchionne lahkumist Reutersile.
    Fiat Chrysler ütles, et briti päritolu Manley jätkab Marchionne poolt eelmisel kuul välja toodud strateegiat.
    Fiat Chrysler on lubanud, et tõstab linnamaasturite tootmismahtu ning investeerib elektri- ja hübriidautodesse, et kahekordistada ärikasumit 2022. aastaks. Samuti tõi Fiat Chrysler välja suured eesmärgid Jeep’i osas, millest on saanud Fiat Chrysleri võimalus luua kõrge kasumimarginaaliga globaalse tuntusega bränd.
    Fiat Chrysleri (sümbol FCAU) aktsia on täna USA börsil 1,8% langenud, makstes 18,97 dollarit. Viimase kolme kuuga on aktsia langenud 20,8%. Ferrari aktsia (sümbol RACE) on täna USA börsil 4,2% miinuses, makstes 134,06 dollarit.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.