Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
PRFoods avaldas augusti müügitulemused
PRFoodsi juht Indrek Kasela.Foto: Mihkel Maripuu / Postimees / Scanpix
PRFoodsi augusti konsolideeritud käive kasvas tänu uute ettevõtete lisandumisele võrrelduna eelmise aasta augustiga 34,2 protsenti ehk 1,8 miljoni euro võrra, kasvades 7 miljoni euroni, teatas ettevõte.
Võrreldav käive kahanes juulis 1,5% ehk 0,1 miljoni euro võrra. Alates juulist sisaldab võrreldav käive ka John Ross Jr. ja Coln Valley käivet.
Võrreldes eelmise aasta augusti pro forma käibega, kahanes käive 1,3 miljoni euro võrra ehk 15,9% võrra. Eelmise aasta pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 2017. aasta augustis.
Augusti käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes järgnevalt: Soome 5,2 miljonit eurot, UK 1,0 miljonit eurot, Eesti 0,3 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,2 miljonit eurot, Läti 0,1 miljonit eurot ja Kreeka 0,1 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,1 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.
Alates 2018. aastast avaldab ettevõtte igakuiselt müügikäibe tooterühmade lõikes. Detailsem ülevaade käibest klientide ning riikide võrdluses avaldatakse kvartaliaruandes.
Suurim käibe kasv oli augustis 1,6 miljonit eurot ehk 100,2% tuli võrdluses eelmise aastaga kala ja kalafilee tootegrupis. Käive kasvas kuum- ja külmsuitsutatud toodete grupis 0,03 miljonit eurot ehk 1,0% ning kasvas muude kalatoodete grupis 0,1 miljonit eurot ehk 19,6%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.