Tallinna Vee kliendid hakkasid rohkem kaebama

Tallinna Vesi avas hiljuti Paljassaare reoveepuhastusjaama territooriumil uue biofiltri.   Foto: Andres Haabu
Mait Kraun • 24. oktoober 2018
Jaga lugu:

Tallinna Vesi on suutnud veekatkestusi kiiremini lahendada, aga klientide kaebuste hulk on järsult kasvanud, selgub börsiteatest.

Käesoleva aasta kolmandas kvartalis oli tarbija kraanist võetud proovide vastavus nõuetele 99,87% (mullu oli vastav näitaja 99,91%). Maardus tehti suvel samuti veeproove, mille vastavus nõuetele oli 100%, teatas ettevõte börsiteates.

Ettevõte kirjutab, et vee kvaliteedi ja -surve tõttu on nendega tänavu rohkem ühendust võetud, aga väljakutsetega on toime tuldud ning joogivee kvaliteedile täiendavat riski ei kaasnenud. Kusjuures kaebuste arv ulatus selle aasta esimese kuu jooksul 115ni, mida on ligi neli korda rohkem kui mullu samal ajal.

Tallinna Vee veekatkestuse keskmine kestvus kinnistu kohta oli 3 tundi ja 5 minutit. Lekkeid oli ettevõtte veevõrgus kolmandas kvartalis 13,6%.

Tallinna Vesi plaanib sügistalvel korraldada ka joogivett propageeriva teavituskampaania, millega loodetakse suurendada kraanivett joogiks tarbivate inimeste hulka.

Vaata seoseid nende isikute ja firmadega:
Jaga lugu:
Hetkel kuum