Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tallinna Vee kliendid hakkasid rohkem kaebama
Tallinna Vesi on suutnud veekatkestusi kiiremini lahendada, aga klientide kaebuste hulk on järsult kasvanud, selgub börsiteatest.
Käesoleva aasta kolmandas kvartalis oli tarbija kraanist võetud proovide vastavus nõuetele 99,87% (mullu oli vastav näitaja 99,91%). Maardus tehti suvel samuti veeproove, mille vastavus nõuetele oli 100%, teatas ettevõte börsiteates.
Ettevõte kirjutab, et vee kvaliteedi ja -surve tõttu on nendega tänavu rohkem ühendust võetud, aga väljakutsetega on toime tuldud ning joogivee kvaliteedile täiendavat riski ei kaasnenud. Kusjuures kaebuste arv ulatus selle aasta esimese kuu jooksul 115ni, mida on ligi neli korda rohkem kui mullu samal ajal.
Tallinna Vee veekatkestuse keskmine kestvus kinnistu kohta oli 3 tundi ja 5 minutit. Lekkeid oli ettevõtte veevõrgus kolmandas kvartalis 13,6%.
Tallinna Vesi plaanib sügistalvel korraldada ka joogivett propageeriva teavituskampaania, millega loodetakse suurendada kraanivett joogiks tarbivate inimeste hulka.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.